Totalt antall sidevisninger

torsdag 31. mai 2012

Ny rekord Nøtterøy rundt......

I dag, altså onsdag en vanlig hverdag her i Tønsberg området så skal jeg padle Nøtterøy rundt med en kar i fra Ungarn. Det skulle vise seg å bli en lang tur gitt, ikke i km men i tid.
Det er sikkert litt komunikasjonsproblemer men jeg trodde han hadde litt mer inne for å si det sånn.
Jeg sa at jeg spanderer middag hvis han holder øl til maten og det var jo en grei ide.
Vi la lystig i vei fra kajakk klubben klokken 15,20 og var ikke tilbake før.... Det skal dere få greie på etterhvert. Desverre så glemte jeg kamerat hjemme så da blir det bare noen bilder fra telefonen men den har grei nok kvalitet  ;ø)
Det tok litt tid før vi kom til Kjøpmanskjær, vi dro fra Tønsberg. På en av holmene i Vrengen sundet så stoppet vi for litt godt wokka tiger prawns med grønnsaker og ris, dette var jo mitt bidrag og Balatz( skal rette opp navnet når jeg får det korrekt) dro opp en sixpack med , Probably the best beer in the world, så da er jo jeg fornøyd. Det ble en liter øl og deilig wok i delvis solskinn før vi dro videre.
Her strekkere man seg i solen, maten smaker.

Straks klare for avgang, livet er herlig dere.
Vi ble nesten litt lattermilde der vi satt i solen, min bekymring var jp at klokken begynte å dra seg godt over 18.00 og vi er ikke helt halvveis ennå........ Vel vel konemor og datter er i Oslo for å se på Justin Bieber og Fabian er hjemme og gjør sine plikter. Vi padler lystig avgårde og endelig får vi vinden i ryggen og det hgjelper litt på farten til min venn i fra Ungarn. Vi padler og preker og jaggu meg nå begynner solen og bli veldig lav men snart ser vi Tønsberg i det fjerne. Jeg muntrer opp med å fortelle at det er bare 10 km igjen og får bare et mørkt "fuck" som svar men humøret er det ingenting å si på, han er ganske sei tross alt, men ikke særlig rask da.
Det ble nå ganske pent da.

Her er det bare ca 700 meter igjen.
Jeg nevnte vel at alle bildene er tatt med Nokia N8? Krutte god kamera telfon.
Vi la til den samme brygga som vi dro fra en del timere tidligere. Klokka ble 22,15 når vi tok på brygga. For å fortelle litt om effiktiviteten, så dro jeg innom MacDonalds for en trøsteburger til Fabian og da var klokka bare 22.30. En veldig flott tur dog litt langsom men med et veldig hyggelig selskap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar