Totalt antall sidevisninger

tirsdag 8. mai 2012

Bading, bading og bading.......

Ennå en dag på kajakk klubben, fint vær i dag, les lite bølger. Ca 10 stykker er her i dag og noen skal prøve litt rankere båter og det er sjelden helt stabilt tidlig på sesongen  ;ø)
Bror og søster. Fabian og Amber.

Noen bader etter endt trening  ;ø)

Amber er skikkelig fotogen.

Mathias den svømmende padler.

Følgebåt er greit

Petter synes også følgebåt er greit.

Aleksander er den tredje som synes følgebåt er greit.
En flott ettermiddag på klubben, bare blide fjes å se (selv om de bader) for egen del så gleder jeg meg til helgen og Malmø24. Jeg prenter inn i min egen skalle at sølv ikke er nederlag, For de som ikke vet det så er Malmø24 et 24 timers løp hvor det er om å gjøre å padle så langt som mulig i løpet av 24 timer, Bronsje er 6 mil, sølv er 12 mil og gull er 18 mil, jeg går for 18 mil og har laget et rundeskjema på dette. Hvis jeg formodentlig ligger langt  bak skjema etter 10 timer så går jeg for sølvmerke (12 mil), da får jeg mulighet til å sove litt også ;ø)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar