Totalt antall sidevisninger

lørdag 5. mai 2012

En kveldstur med de unge håpfulle.

Det var ingen som svømte i dag og det er flott, det var igrunnen ingen som sprutet vann på noen heller, stor takk til Oliver for det  ;ø). Det er siste trening før vi sender gjengen avgårde til Tysvær for første runde i Norges cup`n.
Fabian med reklame for TKK.

Håkon er greieste gutten i klubben.

Amber begynner å få taket på det men er ikke glad i fotografen.

Kveldstemning på Tjuvholmen.

Gutta og jenta er klare for 100 meter spurt.

Der farer de avgårde så spruten står, litt usikker på sittestillingen til Amber.

"Jokke" terper teknikk.

"Ollis" er trener for et god gjeng, ser kanskje litt alvorlig ut her men er snill som en løk.
Dette med teknikk er en smart ting og veldig mange, jeg mener veldig mange hadde hatt godt av å besøke en flattvanns klubb for å se og lære litt teknikk. Etter å ha tilbrakt en del tid med "proffe" padlere så ser man mye rart når man padler hav. Det er ikke noe negativt med mine utsagn, men mer et tips om å lære en riktig teknikk. Det er såklart stor forskjell på wingåre og euroåre. Utviklingen har jo gått fremover og jeg padler wingåre og detter fort til en litt lav åreføring og en hastighetsreduksjon. Faller ned til 7-7,5 kmt men hvis jeg da konser på en riktig teknikk så bruker jeg mindre krefter og øker hastighet til 8,5-9,5 kmt. Tenk på det dere, helt gratis 2 kmt. Tror dere blir tatt meget godt i mot på en hvilken som helst flattvanns klubb hvis dere ønsker å lære litt om en god teknisk åreføring. Få klubben deres til å spørre om et lite "kurs" med en instruktør fra en flattvanns klubb.
Nå er det bare en uke igjen til jeg stiller til start på Malmø24, gruer gleder meg er vel riktig å si. Sølv er ikke nederlag for å si det sånn  ;ø) Ha en god helg alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar