Totalt antall sidevisninger

tirsdag 16. august 2022

Fra Kristiansand.

Fikk en morsom forespørsel om padlerute fra Kristiansand og hjem her for en liten uke siden. Jeg er ikke treg å be og inviterte Bernt hjem for å vise en rute. Han kom og kikket og spurte samtidig om jeg ville være med og det takket jeg ja til. Han hadde noen som kunne kjøre bilen så vi slapp å tenke på retur og det er jo en god ting. Ting tok litt lengre tid enn først planlagt, så vi var ikke på vannet før sånn ca ved totiden.

Ida og Reinert var de som kjørte videre.

Bernt leker med et slags seil.

Dette er rett etter Ulvøysund et sted, vakkert her.


Turen til Brekkestø gikk greit men litt for mye utaskjærs etter min smak, vi fikk med oss Nilen i Blindleia da om ikke annet. Turen gikk innaskjærs mot Lillesand. Første overnatting skjedde på Steinholmen i Skallefjorden. Her fikk Bernt 6 fine pir som ble kveldsmat, pussig nok.
Bernt Backlash, men det ble god fisk da.

Justøy bru, som går ut til Brekkestø, her er det pent altså.







Seks fine pir som passet godt i magen etter en grei padletur, kvelden gikk over i en god natt og natten ble foretatt i et telt.
Ble ganske mørkt, men jeg sov godt og når man lukker øyne så blir det mørkt uansett.

To stk av disse var plassert på øya og selvfølgelig måtte de gnafse på tingene våre.



Dette var turen på dag 1, padlet distanse ble ca 23 kilometer med en sen start

Kommer mer fra dag to om litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar