Totalt antall sidevisninger

torsdag 18. august 2022

Dag to til Arendal.

 Våknet opp på denne Steinholmen til et nydelig vær og noe fyllesjuk, men det går greit. Solen skinner og en rask frokost går greit unna, men så var det pakkingen til Bernt da..... Her går det ikke unna Gunnar for å si det sånn. Vi kom vel av gårde ved halv tolv tiden og det er jo ikke helt etter min standard for å si det sånn, været er jo flott da. Planen i dag er Arendal og litt forbi.

Hakke peiling på hvor vi er men tror nok det er like på utsiden av Lillesand.


Dette er på Nidelv, vi valgte å ikke overnatte på Nidelv camping da det var veldig fullt der.

Videre på Nidelv og her er det grunt (og lite med båt ;ø)

Pollen i Arendal her ble det en rullebab og en jæskli god halvliter.

Vi padler på og kommer etter hvert til et lite sted nord for Indre Stølen i Breiviksfjorden, her er det veldig pent og jeg har overnattet her en rekke ganger.
Ble mørkt her også etter hvert

Denne natten ble det hengekøye og det er bare så deilig det.

Fint her ja.

Flott lite sted som Arendal kommune har opparbeidet.

På dette stedet så vi en real ufo også, et lite øyeblikk så var det en ufo, men i virkeligheten så var det en SpaceX rakett vi så. Rett og slett andre trinn på en Falcon 9 rakett og for meg så var det et relativt stort øyeblikk da jeg følger tett på alle oppskytningene til SpaceX. En annen ting med kveldens leirplass var at soveposen til Bernt var kliss blaut og heldig for han så hadde jeg 3 fleece pledd med så han fikk en slags god natts søvn.



Tredje og siste innlegg kommer snart


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar