Totalt antall sidevisninger

søndag 3. oktober 2021

Findus kurs del 2

 Dag to  skjedde på en tirsdag og jeg hadde jo fått plassert hengeren hos Lise Marie og det var jeg veldig glad for. Kjøre med ubremset henger på E18 er ikke så veldig kult. Så en stor takk til Lise Marie for det. Været i dag er jo helt upåklagelig og det er fremdeles godt og varmt, heldigvis ikke som frysa på Findus.


I godt driv mot nye horisonter.

Regner med at følelsen var noe bedre i dag.

Nesten fulltallig, men du verden for et flott vær og flotte folk såklart.

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, for et utrolig flott vær.

Da er det tid for en benstrekk på Herbern.

Det var nesten det Håvard.

Så blid atte, husker ikke hvem det var men det var i grunnen hele gjengen, blide altså.

Så går vi inn i solnedgangen og her ser vi de berømte Bærum skyene.

Bak ryggen vår så badet Oslo i sol, men som sagt over Bærum så var det bare trist i kveld. Ikke fullt så trist for denne gjengen fra Findus og jeg håper vi sees ved neste korsvei en gang og jeg håper vinen smakte godt Lise Marie. Takk for denne gang.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar