Totalt antall sidevisninger

torsdag 30. mai 2019

Hva skjer med Norge?


Jeg har sakset litt fra Facebook gruppen; Nei til vindindustri i Norsk natur. Ber om tilgivelse for lån av bilder og noe tekst, teksten er i kursiv.
Tap av natur og dyreliv er en like stor trussel som klima endringer. FN rapport 2019
Jeg blir alvorlig oppgitt over Norske politikere som godkjenner vindturbin parker på land, det følger med så mange negative sider. Et stort tap av fuglelivet, det er estimert at 100 havørner har blitt drept og noen har fått vingen klippet rett av og dør en særlig smertefull og langsom død, på bakken.... Skal det være sånn? En rapport fra Tysklands vindmølle parker har et estimert overslag over drepte insekter på 1200 tonn og vi lurer på hvorfor biene forsvinner.....

Ble innhentet i hauan av politi. Jeg sa at jeg var på tur hjem og pekte på området der jeg bor. Sa at jeg ikke kunne garantere at jeg ikke kom tilbake, men sa jeg trakk tilbake det utsagnet etterpå. Alikevel måtte jeg avgi personalia, og fikk beskjed om at dersom de såg meg på området de neste 24 timer blir jeg anholdt og bøtelagt. Er dette Frøya, er dette Norge? Jeg føler jeg har husarrest 
Innbygger på Frøya.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar