Totalt antall sidevisninger

mandag 20. mai 2019

Årets første kurs.

Kajakk grossisten leverer igjen, nå ble det riktignok ikke så fint vær som lovet på lørdagen men det gjør jo ingen ting for vi skal jo bade uansett. Litt regn har vel aldri skadet noen tenker jeg. Nuvel det er bestandig gøy å komme til et nytt kurs og hilse på de neste deltagere. Det har jo blitt noen opp gjennom åra. Intet unntak denne gangen heller, at vi er hele 13 stykker i dag er jo en bonus tenker jeg og en hjelpe instruktør er på plass.

 
Vi har den sedvanlige innstillingen av kajakkene og ymse tilpasninger før vi har litt lett teori. Jeg er en som liker learning by doing så det er veldig greit å bare hive seg i båtene og komme seg avgårde. Første velten skjer som vanlig inne på stranden og da er kurset i gang tenker jeg ;ø)
Legg til bildetekst
Etter en del støtte tak øvelser inne på grunna så skal vi opp en liten bekk men det er seriøst lavt vann i dag så vi må slepe båtene et lite stykke for å komme til dette utløpet. Selv her oppe i denne bekken har jeg aldri opplevd så lav vannstand før.
Vannet rekker så vidt opp til anklene......

Lang lang rekke.

Det er nå litt flott her oppe og vi blir stadig spurt om vi ønsker noe kaffe av en hyggelig huseier.

På vei til havet igjen

Her må vi ut av båtene igjen.
Tretten blide fjes, men hvem er blidest?

Aldri et kurs uten å bytte båt ;ø)

Dere var minst like flinke som forrige kurs....
Avslutter med et badebilde, det var slettes ikke så veldig kaldt i vannet.
Del to kommer om litt og da med flere bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar