Totalt antall sidevisninger

mandag 2. oktober 2017

Telemarks padler`n

Ble en kort utgave på meg i år siden formen var på bånn og litt under det. Første gang på 10 kilometer og det var jo nesten litt for lett..... I tillegg så var det jubileum på hjemmefronten så da ble det kjøring opp og ned på lørdagen da. Gøy for det ingen tvil. Mine Danske venner for vente til neste år med konkuransen, intern spøk det der.
Spent før start, tror dette var jomfruturen for Anita.

5 minutter igjen til start, tror jeg.

Alltid blid og det er så flott.
Her er det rett før det blir ropt bang... Smelleren virket ikke.....

Jeg blir like imponert hver gang jeg ser en SUP i konkuranser.

Sjekk været og sjekk smilene, er det rart vi kommer tilbake gang etter gang.
Heldig grisen ;o)

Været på premieutdelingen er bestandig bra, bestandig.
Skulle ønske at det ble klasseinndelinger snart (vet jeg maser) men det gjelder alle padleløp så godt som. Racersykler og fatbike stiller ikke i samme klasse men gjerne samme løypa.....
Gleder meg til neste år jeg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar