Totalt antall sidevisninger

søndag 8. oktober 2017

10 års jubileum for Havpadlerne Tønsberg.

10 år er ikke særlig lenge, de fleste av oss er eldre enn det, særlig hvis man padler kajakk og de fleste av oss har veldig lang tid igjen på havet og i kajakken. Tenk bare på det at det er mange som ikke er født ennå. For 13 år siden så begynte jeg å padle kajakk og et godt spørsmål er hvorfor startet jeg ikke tidligere? Jeg padlet nå rundt i min egen såpekopp og trivdes utrolig godt med det. Startet med en brukt elvekajakk og padlet med en Biltema åre som jeg fremdeles har. Padlet kun i olabukse og tskjorte, vest var ukjent for meg da. Denne ble forsåvidt raskt byttet ut med en glassfiber kajakk og wingåre og et sprut trekk det var en annen verden også med ror og greier, båten het vel Reval RS. Sånn padlet jeg et par år og så begynte jeg å tenke på å bli med i en klubb. Tønsberg kajakk klubb aviste meg totalt, men der er det jo en gjeng med sirompa gubber og med et forkvakla kvinnesyn. Styrte hurtig unna den klubben for å si det sånn. Ja da får jeg starte min egen klubb da og det gjorde jeg. 5 november 2006 hadde Færder sin første klubbtur fra Arås, ja vi hadde et arbeidsnavn på klubben men heldigvis så ble det byttet til Havpadlerene Tønsberg. Så hopper vi frem til 30 september 2017 og jubileums leker og fest. Bare så det er sagt så tar jeg med meg andeballetten på mine kurs, det var drit gøy.
Noen ankom festen i båt og det var litt av et sjakktrekk, Thomas er smart han.
Thomas ordnet lønsj før lekene startet, ja vi dopet oss med lettøl.
Bare lurer på hva som har skjedd her.....

Balanseøvelse er gøy, men ikke lett

Båten til Anita tar en Titanic.....


Ser ganske kaotisk ut, men dommeren bare ler (Heidi G)
Årets havfrue er Egil A, trodde nesten ikke det var mulig ;ø)
Og med det bildet så går festen over i gode minner, meget gode minner. Jeg er både veldig stolt og veldig rørt, tusen takk alle sammen. En vannvittig stor takk til Knut og damene og også Geir som vasket over gulvene på søndagen.
Egg, bacon og god kokekaffe i båten på søndag morra, blomstene står i stua ennå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar