Totalt antall sidevisninger

tirsdag 23. juni 2015

Pupillelinja

Mer om overskriften om litt. Sinnsykt dårlig oppmøte på en flott søndag...... Stor takk til Steinar M som kom, det var rett før jeg dro hjem igjen og heller tok meg en tur på Ducatien gitt. Når det er sagt så var det kurs på gang og jeg så de lå i flåte (&%#¤#¤#%) og en med åra i været, ja ja forskjellige måter å kurse på hilsen en som er virkelig allergisk ovenfor flåter.....
Vi gjør oss klare.
 Noen med tørrdrakt og ull, jeg med shorts, tskjorte og tull. Været er godt og med 16 grader i vannet ser ikke jeg helt nødvendigheten av tørrdrakt, men hver sin smak såklart.
Dette er ute ved Hui tror jeg.

Jeg hadde med stanga i dag og trodde jeg skulle få noen pir men den gang ei.

Muligens et kult hengekøye sted, her skal jeg ut å sjekke en dag.

Sommer (om en kan kalle det det nå) Jeg synes det er litt frekt å blokkere et sund på denne måten.
Alt i alt en god dag med mye ducati prat, Steinar har jo kjørt Ducati og da blir det mye Italiensk prat da. Pupillelinja er å holde hodet vannrett når man legger seg over i svingen.

1 kommentar:

  1. Lang, lang rekke… 16 grader i vannet er urettferdig. Mulig vi har halvparten…

    SvarSlett