Totalt antall sidevisninger

mandag 8. juni 2015

En forblåst dag med Nico.

Planen var jo Storesand padle leir denne helgen, men massiv jobb, (ekstrajobb) gjorde at jeg valgte å bli hjemme, bedre å tjene 10.000 enn å bruke 5000 (harrytur med kajakk). Når Nico Vertriest spurte om jeg ville padle en tur i bølger på søndagen så ble jeg vel ikke lei meg heller. Jeg lærte jo Nico å rulle den 23 august i fjor og nå møttes vi igjen. Han i sin egenproduserte Black Pearl og jeg i min egenkjøpte XP18. Det blåser rimelig godt i dag som det har gjort i hele helgen og vi la i vei fra Grimestad stranda klokken 12.00.
Vi gjør oss klare.

Det blåser litt og Nico er ikke helt fornøyd ;ø)
Han her, eller henne, lurte nok på hva som kom padlende forbi.


Et fotografi yter sjelden bølgene full rettferdighet, eller vinde for den saks skyld.

Nico i fint driv her og for han store bølger.
Blir jo litt forelska jeg.....

Vinterens byggeprosjekt fra Nico.

Han i tørrdrakt og jeg i shorts.
 Det var når vi pakket at Nico spurte hvor mange lag ull jeg skulle ha på meg, hvor mange lag ull? Hallo det er sommer og jeg padler nå barbeint og i shorts og det er bare så deilig, så kan dere andre si hva dere vil. På vei ned til Grimestad så hopper vi over en del fartsdempere og Nico sier at i Frankrike så kalles disse sovende politimenn ;ø)
Her det siste bildet fra turen, resten ble litt vindfullt for kamerabruk.
Vi padlet mot klokken og rett i overkant av 16 kilometer.

2 kommentarer:

  1. Interessant, men skikkelig skremmende av og til. Det jeg har lært: ta ikke en rullekajakk i sterk vind og bølger :) Jeg skal ta trajekten igjen, men helst med min NDK Explorer :)

    SvarSlett