Totalt antall sidevisninger

søndag 20. juli 2014

Bare noen bilder av grunnkurs dag 1

De er så flinke og det er så deilig temp i sjøen.
Du snakker om å stikke frem hodet.

Alle mann til pumpene.

Lønsj  ;ø)

Aldri et kurs uten bytte av båt.....

Badeleker for store.


Kameratredning på dypet, 23 grader i sjøen.
Direkte etter grunnkurset i dag så blir jeg kjørt ned til Mandal for derifra og padle hjem i en ikke rett rute. Skal også ta vannveien (ferskvann) mellom Risør og Kragerø selv om det medfører litt bæring. Så er det en tur jeg har hatt lyst til å ta veldig lenge. All mat som skal spises er handlet inn, øl og vin og en god flaske whiskey likeså. Har kun planlagt et middags stopp i Kragerø på El Paso siden det er en liten tradisjon på de turene jeg har hatt langs Sørlands kysten. Gleder meg litt, nei veldig mye og Kajakk sport og fritid  har velvillig lånt ut sin firmabil for min kjære Suzuki tror jeg ikke tåler en tur nedover.......Været ser jo heller ikke veldig dårlig ut. Blir nok noen små oppdateringer på facebook underveis.

1 kommentar:

  1. That looks a fun day Rolf! Have a great trip; I love the idea of trading drink for food along the way :o)

    Kind regards

    SvarSlett