Totalt antall sidevisninger

mandag 16. september 2013

Et regnfullt og forblåst grunnkurs.

Det finnes da ikke dårlige klær bare våte.......
Lørdagen begynte ganske bra med oppholdsvær og en del vind som tiltok i styrke.......
Skal det holdes grunnkurs så skal det holdes grunnkurs, desverre så var det to av fire som ikke dukket opp men avlyse det gjør man jo ikke. Tenk dere skuffelsen til de to gjenværende hvis man hadde avlyst. Mitt nye kamera av den vanntette typen var utlånt til noe hestegreier så da hadde jeg bare telefonen igjen, ble jo noen bilder av den også men ikke de våteste.
Ronny og Oskar

Ronny poserer villig vekk.

Ronny igjen.....

Fra kanalen på søndagen, nå blåser det kuling.

Oskar har akkurat bært båten over veien.

Her er alle på vannet igjen.

Ronny var en skikkelig linselus.
Nå skal det sies at å arrangere grunnkurs i kuling er vel kanskje å strekke strikken litt langt, greit hvis man ikke skal padle eksponert men vi padlet litt eksponert et lite stykke. Gutta var tøffe de og alt gikk veldig greit, selv om det ble en kamerat redning i åpen sjø. Et for meg veldig godt gjennomført kurs og det tror jeg jaggu meg Oskar og Ronny er enige i. Takk for to herlige dager selv om det var vått og vindfullt. Sjelden har våttkort vært mer passende etter denne helgen, vel fortjent gutta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar