Totalt antall sidevisninger

fredag 13. september 2013

Atter en flott torsdagstur med HPT

Det er bestandig med en viss spenning jeg kommer ned på Fjærholmen for å se hvor mange som vil padle i dag. I dag eller kveld om du vil var det 23 iverige sjeler som hadde tatt med seg kajakken til Fjærholmen for en kosetur på vannet. Siden jeg er turleder i kveld bestemte jeg at turen skulle gå ut til Ormø og bak denne og til Torgersøya, rundt denne og over til Tørrfest for litt kaffe og noe medbrakt kake
Noen av de 23 padlerne.

Vestsiden av Ormø

Stille og fint i dag.

Jeg har med Amber som er en racer på å padle kajakk, hun er "bare" 13 år men padler fra de fleste om hun vil.
I dag er hun litt sliten og vi velger å snu når vi kommer forbi Torgersøya, hun er sliten i dag, men det retter seg litt opp på hjemveien.
En del av padlerne går iland på Prins Kristians batteri ved Vallø, der sier vi takk for oss og padler mot solen tilbake til Fjærholmen.
Amber ble litt piggere på vei hjem.

Så stille og pent var det i kveld.

Rett ved Fjærholmen så møtte vi Steinar M.

Kjøpt på Jula i Sverige, 55 meter med nydelig kajakktau, fåes i flere farger. kun 29,-
Nå er det grunnkurs i helgen og jeg gleder meg stort til det, til tirsdag så setter jeg meg på flyet til Dublin for å drekka litt Guinnes og for å høre på Roger Waters på en stadion konsert, gleder meg litt kjenner jeg. Har sagt det før og jeg har en meget snill kone (hun med hestene, nå bare hesten).

1 kommentar:

  1. Skulle ønske at min 13-åring også falt for padlesporten. Flink-ja- men interessert? Nope....

    SvarSlett