Totalt antall sidevisninger

mandag 25. februar 2013

NRK Østafjells

Mandager er lunefulle, så også denne. Sitter på jobben og glaner i pc skjermen og da ringer telefonen, ikke noe rart i det i grunnen, men det er Dag Sverre som har en artig forespørsel. Jeg er sjelden treg å be når det gjelder NRK eller andre medier. Sjefen min er også grei, så da drar jeg hjem og pakker kajakk og utstyr, Fjærholmen neste. Været er jo det aller beste og se der kommer det en NRK bil også. 2 veldig hyggelige journalister  Helga (kamera) og Fredrik (lyd). Som skrevet over her så er mandager ganske lunefulle og når man plutselig står på Fjærholmen og får en mygg på meg og et kamera opp i fjeset sitt, da er dette en lunefull mandag. Føler vel selv at dette går greit og jeg får jo padlet litt på en mandag i beste arbeidstid, hvem andre gjorde det i dag?

NRK på fjellet.


Det var jo godt å få tatt noen bilder tilbake, ;ø)


Bil logo, ikke nypolert men veldig fin.

 Det kommer en link til innslaget når den blir frigitt






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar