Totalt antall sidevisninger

lørdag 23. februar 2013

Go go go pro , borte........

For en herlig dag i dag, fem padlere på tur og også et eksotisk innslag med besøk fra Hero representert ved Svein Erik. Tror neppe det blir siste gang han padler her nede. De andre som var med var Astrid Bodil, Geir, Marthe og jeg da, GoproløseRolf. Turen startet på Arås og gikk til Østre Bolærn og derifra over til Skarvesete. Her ute luktet det skikkelig dritt, fugledritt. Det er nå fint å padle her uansett lukt. Vi hadde en flott rast i Kjøkkenbukta på Østre Bolærn og vi drakk kaffe og koste oss i et veldig fint lys.
En glad gjeng på vei til lunsj kanskje?

Det er vanskelig å gjengi lyset, men tro du meg det var flott.

Det var masse sel ved Bolærene i dag, 25 pluss.

Har har Geir akkurat svelget et stykke med rullekake.

Svein Erik, kaffe, rullings og havet, kan man bedre ha det?
På Østre Bolærn så moterte jeg Gopro`n på kajakken og filmet lykkelig ivei mange korte flotte snutter på vei innover. Når vi kommer til Hellesholmen så finner Geir det for godt og smaller til kamera så det detter av stangen og synker..... Det er selvfølgelig ikke Geir sin feil, men uansett så ligger Gopro`n nå på bånn og vi skal ut å dykke etter dette i morgen, det vil si Geir skal dykke.
Finn en feil, hint, den ligger på bånn.......
KOmmer en video i morgen hvis vi finner kameraet.

4 kommentarer:

  1. Trist om kamera er borte Rolf, så krysser fingrene for at dere finner det i dag.

    Nå gleder jeg meg bare til Camp Rullerolf og en ny tur i disse vakkre omgivelsene :)

    Tusen takk for kjempefin tur, med innlagt selsafari.

    SvarSlett
  2. Det er slik vi har det hver gang det ;ø) Uten at vi mister et Gopro kamera vel å merke. Jeg gleder meg selv til å ta en tur opp til dere på vårparten. Vi samler en liten gjeng og tar en real søndagstur.

    SvarSlett
  3. Lykke til med letingen, trist om det forsvant. Jeg vil se flere filmer fra deg! Krysser fingrene.

    SvarSlett
  4. Kamerat er funnet, stor takk til Geir som fant det. Takk også til gps med "mob" knapp, vi slapp ned dreggen ca tre meter i fra kamerat på ca 6 meters dyp. Kommer mer i bloggen i løpet av kvelden. Var tilogmed strøm igjen til en liten snutt ;ø)

    SvarSlett