Totalt antall sidevisninger

søndag 2. desember 2012

Første søndag i desember

Det ble en liten tur i dag, den første søndagen i advent. Det ble litt rotete hjemme med diverse avtaler som ikke ble noe av osv osv. Kom meg ikke avgårde før kl halv to....... Da blir det en kort tur inn til et viking marked i byen. Der hilser jeg på en gammel venn som er "viking", vel noe skal man jo holde på med. Jeg fortrekker padling pussig nok ;ø)
Hans Gunnar selger stoff åpenlyst.

Kanskje autentisk, helt til en "viking" kom med mobiltelefon i hånd.
Det ble veldig kaldt å stå på dette markedet, det er -6 i lufta og jeg har kun på meg en tørrtopp og en relativt tynn fleece genser under, sier farvel og gleder meg til å komme i båten igjen, da får vi igjen varmen. Kulden er vel årsaken til at det var litt tynt med folk her i dag, det var mange som kikket på meg der jeg sto med redningsvest og padlesko på. Er ikke det kaldt å padle nå da, var spørsmålet, jeg har det varmere enn dere repliserte jeg ved flere anledninger.

Så vel bedre ut i virkeligheten.....

Deler av Findus, her jobber jeg, kanskje jeg skal padle til jobben?
Lurer på hvem som har vikeplikt her.......

Kommer muligens en liten videosnutt her også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar