Totalt antall sidevisninger

mandag 19. november 2012

NSB

Norges Stats Baner eller Norges Stasi Baner. Det er ikke ofte jeg bruker offentlig transport eller reiser kollektivt. Hva har forresten padling med NSB å gjøre? Det skal jeg fortelle dere nå, vi, konemor og jeg, Skulle til Gardemoen for å være med på ledermøte teknisk komite flattvann. Dette var en glimrende ide for å la bilen stå så kan vi kose oss med en øl og litt medbrakt mat på toget.
Her er en uttalelse fra ei kjerring på stortinget – Jeg har sittet veldig godt i dag, sier samferdselsminister, Magnhild Meltveit Kleppa, etter sitt første, søte møte med NSBs nye tog, Flirt.
Hva ræva hennes er lager av det vet ikke jeg men sittet godt har vi ikke gjort. Kollektivtilbudet er en grenseløs skandale for det Norske folk. Jeg hadde egentlig tenkt å skrive ganske mye om dette tilbudet men jeg skal la det være. Min dypeste medfølelse til dere som pendler. En annen ting som egentlig ikke overrasker meg er prisen, tur retur Nøtterøy Gardemoen kom på 1494 kr, det mine venner betyr at vi hadde spart over 1000 kroner på å bruke bilen inkludert alle bompasseringer. Skal det virkelig være sånn i 2012? Vi tok bussen hjem igjen da det var buss for tog fra Lillestrøm til Lysaker....... Men bussen hadde deilige seter og gratis kaffe og aviser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar