Totalt antall sidevisninger

lørdag 28. april 2012

På tur med Fabian.

Lørdag kveld da finner vi ut at vi må prøve å fiske fra kajakken. Det vil vel egentlig si at Fabian har veldig lyst til å fiske. Vi kan bruke kajakkene sier jeg så tar du elvekajakken og jeg kan eventuelt slepe deg hvis nødvendig og så bare binder vi deg fast til en stake. Kjempeide og vi kjører ut til Grimestad båthavn på Tjøme. Derifra padler vi mot Ildverket. Så ser vi to kajakker foran oss og det er et hyggelig ektepar som har kjøpt seg to båter og skal på overnattingstur. Vet du om et bra sted spør de, jeg er ikke treg å be og anbefaler Ildverket, paradisbukta på Ildverket lever opp til navnet sitt. Jeg parker Fabian på en holme så han kan fiske litt mens jeg guider disse to til nevnte Paradisbukt-
På vei inn Paradisbukta 1

På vei inn Paradisbukta 2

Ååå her var det fint og tenk den soloppgangen i morgen da  ;ø)
Desverre så fikk jeg ikke med meg navnene, men kanskje dere kan legge de igjen i kommentar feltet?
Jeg sa hastig farvel for jeg har jo en pode som er alene på en holme et lite stykke unna og jeg vil jo sjekke om han har fått noe fisk.
Storfiskeren men desverre uten fisk.......

Liten seal launch  ;ø)
Så vakkert var det i kveld.

Havet ligger som et stuebord, vakkert.

Passe lang lukkertid og blitz, kult.

Samme som over Fabian padler nå i ca 9 kmt i en elvebåt og det går rett frem.

Her er det nesten planing  ;ø)
Vi hadde en super tur og dette må vi gjenta, men da håper jeg vi får fisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar