Totalt antall sidevisninger

tirsdag 3. april 2012

Dag 3 Fest på "smutthullet"

Smutthullet er et kjeller diskotek på Grand hotel her i Flekkefjord. Her blir det delt ut premier og opplyst om resultatene fra "Grisen rundt" Vi får også servert en varmrett her. Varmrett er jo en ting, men folkene i Flekkefjord ( ja dere nå kommer det litt kritikk) aner ikke hva krydder er tror jeg, Alle måltider så langt er relativt smaksløse og flate om dere skjønner hva jeg mener. Vel vi skal jo ikke klage men litt smak hadde ikke vært av veien. Serveringen på Smutthullet burde også gått mye fortere med tanke på at det er et hotel.........
Her lager vi innslag til underholdningen litt senere på kvelden, Tønsber sangen i litt up tempo.

Dagens andre padleøkt så løp de fleste men Petter og jeg tok en passe lang padletur.


Det er jo pent her oppe også,
Tilbake til Smutthullet etter endt padletur på over 8 km så er dette en kveld som består av mye kø og mye sjarme. Alle klubbene kan nemlig opptre med et eget nummer og som sagt så fremførte vi en up tempo ny Tønsberg sang men desverre så måtte den fremføres uten musikk da stereon på Smutthullet manglet en usb inngang.....
Tønsberkg kajakk klubb fikk hele tre vinnere opp på podiet og det var Karoline, Tiril og Fabian.
Det var da henhldsvis senior, junior og beste forbedring, kjenner at jeg ble litt stolt her.
Jeg tok opp litt video men det ble vel mørkt så jeg legger det ikke ut her, men muligens linker det ut til youtube på et senere tidspunkt. I dag skal de små håpfulle klare seg uten min hjelp for jeg skal padle meg en lengere tur på egenhånd. Jeg er fremdels veldig stolt over å få passe på "barna" deres her nede, det er en veldig hyggelig gjeng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar