Totalt antall sidevisninger

søndag 3. april 2011

Vårslepp på Drammenselva

En noe forsinket romjlspadling med nytt navn, nemlig vårslepp. Herlig herlig hele 16 gode og snille padlesjeler møtte opp men jeg møtte "ned"- Jeg padlet fra Ypsilon og opp til Hokksund først, for så og padle ned igjen. Jeg har sagt det før og samler man kilometer så samler man kilometer. Det var helt utrolig tåkete i dag og det ga noen fine bilder når jeg padlet oppover elva denne tidlige søndagsmorgen. Jeg stod opp kl 06.45 for det er jo et stykke å kjøre og så et stykke å padle. Heldigvis så har Gro en noe sen start på dette arragemenetet, men hadde hun startet tidligere så hadde jeg også startet tidligere ;ø)
Det var tett tåke på morran.

Ypsilon brua på vei oppover.


En stor golfball, veldig blank sådan.

Morgenstemning i tåka.


Deler av gjengen gjør seg klar.


Per Arnt og Maria, altså far og datter men uten mor her.


En ulykkelig laks uten flaks.


Glassholder som lysekrone, faktisk veldig stilig.
En stor takk til Gro og co som lager til så mye for desverre så få, vi må være flinkere til å stille opp på lokale tiltak. Håper vi kan ta en reprise neste år også. Alle fikk utdelt aquaplom og en oppmerksomhet for vel gjennomført løp. Jeg gleder meg allerede til neste år jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar