Totalt antall sidevisninger

tirsdag 29. mars 2011

Status for mars

Etter en herlig tur rundt Tjøme på tirsdag 29 mars så er status for året så langt 453,5 km og for mars måned alene er statusen blitt 203,2 km. Dette er jeg relativt fornøyd med, jeg har nå blitt ajour med min målsetning om 150 km pr måned, faktisk litt på forskudd. Turen rundt Tjøme i dag var relativt grei, det kom en del gammelt svell når jeg passerte Svelvik stranden lengere ut og svellet økte på. Når jeg passerte Verdens ende så var det vel en 2 meter pluss bølger og refleks sjø fra alle kanter, men det var gøy. Det som var ekstra gøy i dag var at jeg kom tett på en havørn og det er ikke helt daglig kost her nede, vi har sett den før og jeg er helt sikker på hva jeg så. Når jeg hadde passert Røssesund brua så sluttet det å blåse og havet la seg som et speil.
Noen bilder fra dagens tur.
Oljesøl fra det Islandske båthelvete som gikk på grunn ved Hvaler.
På vei inn Røssesundet.
Strand for kajakk padlere, her tissa jeg på øya til BB
Hytte tilsalgs på Tjøme 1,75 kvm boflate og 50 kvm selveid horisontal granitt tomt.
Kjøpmanskjær til høyre i bakgrunnen snart hjemme igjen ;ø)

1 kommentar:

  1. Dette er intet mindre enn imponerende :-)
    Du har padlet like langt på 3 mnd som jeg gjorde hele 2010.

    Respekt!

    SvarSlett