Totalt antall sidevisninger

lørdag 8. januar 2011

2 januar en solo tur,

Jeg måtte ut en tur etter natt turen også, det er så herlig vær om dagen selv om det er litt kaldt. Det er jo bare kaldt når man går ut, vel på vannet så er det helt ålreit.
Lengst ut på brygga må man nå om dagen. Foto: Jon Lystrup
Ake over isen er også et nødvendig onde. Foto: Jon Lystrup 
Her så jeg hvem det var som tok bilder. Foto: Jon Lystrup 
På vei. Foto: Jon Lystrup 
Underveis. Foto: Jon Lystrup 
Er det is rundt hjørnet i dag også tro?
Vrengen bru.
Vrengen bru, Vrengen sundet eller området Vrengen. Kjært barn har mange navn. For en del år siden så stod det et skilt noe lengere inn på Nøtterøy, Vrengen 3 km....... Tok dere den?
Selvportrett. 
Stille og fint.
Denne så litt sliten ut, men den var jo fotgen da.
The sea, the sea: calling out to you and me
Waves rush in to caress the sand
Only to roll out again

Lillian B. Rose 
 
Dette diktet eller The poem about the sea minner meg om et annet vinter dikt av Abigal Jonsen. Det er veldig vakkert og jeg føler at det treffer meg rett i hjertet nå om dagen, les og døm selv.

                                      Satan, det er kaldt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar