Totalt antall sidevisninger

mandag 14. august 2023

Noen folk fortjener en real omgang med juling.

 Jeg skal såklart ikke sette meg som dommer over andre mennesker men det som skjedde til morgen i dag det blir bare for dumt. Jeg var jo en ivrig velonaut og syklet langt og lengere enn langt i denne stikkpilla. Så ble den solgt og ny eier ble minst like ivrig som meg (det gleder meg såklart) I dag morges så ble den stjålet på utsiden av svømmehallen. Det er jo i og for seg i orden selv om det i utgangspunktet er utrolig dumt å stjele en velomobil. Det som er verre er at idioten slaktet denne i en totalt uforstående handling. Jeg kan forstå at folk stjeler for vinnings skyld, men når dere ser bildene av restene her så skjønner jeg absolutt ingenting. 

Ny eier hadde et uhell og pusset opp og lakkerte den pluss litt teknisk småfiks så den ble helt strøken.

Jeg lar bildene tale for seg selv, men det er jo nesten ikke til å tro, eier fant den bare noen timer senere.





Hadde jeg funnet denne møkkamannen som gjorde det her så er jeg usikker på hva som hadde skjedd. At det går an med så mye hat og glede i det å ødelegge for andre, det kan jeg rett og slett ikke skjønne.
Den gangen den var hel og fin.
Nok en gang jeg gremmes over noen av mine med mennesker, er det virkelig mulig å synke så dypt.
Kanskje man skal kjøpe seg en slik igjen, det var virkelig ålreit å sykle rundt i denne.

3 kommentarer:

  1. Helt ufattelig 😡😡

    SvarSlett
  2. It was your neighbor. You only need look right, look left, and choose. It is ALWAYS THE NEIGHBOR.

    SvarSlett
  3. Have you any Tesla cars parked in the area? Maybe they have footage.

    SvarSlett