Totalt antall sidevisninger

søndag 4. desember 2022

Et Hærverk av et kvinnfolk....

Til et hærverk av et kvinnfolk som kjører bil en tidlig morgen, hva faaen tenker du på og med ditt tanketomme fjols. Først kjører du rett bak meg i ca 200 meter, du kommer sannsynligvis fra Håvaldsrødveien og kjører mot Skjerve kiosken. Jeg sykler på denne veien og godt ut på høyre side, du sneier meg når du endelig bestemmer deg for å kjøre forbi og svinger så brått til høyre rett foran meg. Jeg bremser hardt og må svinge ytterligere ut for å unngå å sykle inn i den flotte bilen din. Jeg har et kraftig rødt blinkende lys og et relativt kraftig lys foran. Ingenting av dette kan du ha registrert og jeg lurer på om du evner å ha sertifikat. Egentlig veldig synd vi ikke hadde et sammenstøt, da hadde du mistet lappen for en veldig lang periode, muligens noe annet også. Dessverre så rakk jeg ikke å registrere verken bilnummer eller biltype, men jeg har en nogenlunde peiling på åssen bil det var og jeg håper jeg ser deg en annen morgen, da blir det tilsnakk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar