Totalt antall sidevisninger

onsdag 14. september 2022

Noen bilder fra September.

 Hovedsakelig bilder tatt på telefonen, og ikke hvilken som helst telefon en Samsung S22 ultra.

La oss ta en titt på noen bilder.

Vi begynner her, dette er Big Ben på torvet og se på duene på det taket på taket, ser dem ikke nei?



Dette kalles zoom, hele 100 ganger zoom.


Taket og en solnedgang, har brukt store deler av sommeren på taket, men angrer intet.


Petter har fått lappen, men dette er Anne og hun øvelseskjører jeg med nå, Anne er morsom.

Det som er morsomt med Anne er alle kommentarer som kommer uanmeldt de består ofte av oi oi oi fa... Litt lett kvæling av motor og en generell redsel for svinger. Sjå reven glemmer jeg ikke så lett.
Se snilen, Vinberg sniler i egen hage er morsomt Helix pomatia heter de på Latin

Thomas og jeg kjørte til Notodden for et lite flyshow.

Stopp på Revetal for en kaffekopp på vei hjem, da både smaker og leker livet med oss.



Blir gjerne et glass vin etter disse øvelseskjøringene, eller 2 eller.....

Nå er det ikke lenge før sykkelen skal parkeres i garasjen for vinter for litt tlc og jeg gleder meg til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar