Totalt antall sidevisninger

lørdag 24. september 2022

Gutta på taket del 3.

Nå nærmer det seg ferdig og glad er vel jeg for det. Gutta, Thomas og Christoffer har gjort en kjempeinnsats og vi er veldig takknemlig for det. Jeg er jo litt sær og har bestemt meg for å bære opp takstein for hånd og det har jeg gjort stort sett på egenhånd, litt hjelp av Petter som jeg har øvelseskjørt med på motorsykkel. Vi lempet opp en pall med takstein på ca 25 minutter for hånd såklart.

Nå kan jeg si at det er lenge siden det så slik ut.

 
Vindskier og israfter er straks på plass.

Nytt stilas på plass igjen, dette er siste gangen vi ser det i hagen (håper jeg)

Alternativ plassering av stilas, fungerte krutte godt.

Straks ferdig på oppløftet.

Straks ferdig på resten av taket også, hjørnekasser og lister på plass, på denne siden.

På taket på kvelden så er det ganske pent tross alt.

Nå er det kun 5 rader igjen. (men ikke på dette bildet da)

Ferdig på denne siden også.

Mangler bare litt takrenner så er det helt klart.

Så da blir det en del 4 også om litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar