Totalt antall sidevisninger

torsdag 26. mai 2022

En våt kurshelg.

 Jeg tipper det er et ektepar som angrer litt på at de ikke dukket opp, grunnet litt regn på lørdagen. Vi som var der koset oss ekstremt og våte ville vi bli uansett.

Trine, Finn og Elisabet uten H

Været ser litt grått og trist ut men fy søren som vi koset oss, latter og latter om hverandre. Dette ble en fin helg og så flinke dere var, da er det en glede å holde kurs. Trine du er rett og slett et naturtalent på fremdrifts tak, du padlet som en proff. Finn og Elisabet var ikke langt bak for å si det slik.
Sånn gikk timene, latter og mer latter, det gleder meg stort.

Trine gleder seg til en lunsj, lønsj eller en brødbeta. Finn og Elisabet fant et tre.......

Det er rett og slett en glede å padle med så flotte folk og jeg gleder meg til fortsettelsen.

Så elegant og den satt på første forsøk om jeg ikke husker feil.



Close your eyes and see. Hva Trine driver med her er jeg usikker på.

Dette er bra.

Elisabet i godt driv og fikser dette.

Det var da så lett.


Kamerat redning er tingen, husk å øve på dette.


Dette gjør meg så glad, smil, konsentrasjon og litt latter i bakgrunnen.


Trine hilser hjem til familie og venner og like blid.

Her var det Elisabet som var den som reddet Trine og Trine er litt fornøyd.

For en flott lørdag, det må sies, kommer en liten del 2 om noen dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar