Totalt antall sidevisninger

søndag 5. desember 2021

Noen gamle bilder.

 Sitter og titter litt på mitt Google bilde album og her det mye rart som dukker opp gitt. Tiden gikk fort denne søndags morgen gitt. Jeg deler villig vekk.

Dette er fra februar 2006, bare 15 år siden.

Om tatoveringer sies det så mye, men jeg har ikke angret et sekund. Liker du det ikke så er jo det helt greit men ikke snakk nedlatende om de som har litt blekk på kroppen. Nokk snakket om det, vi går videre.
Et vinter treff i 2009, dette er Thomas.

Husker vi våknet på Ildverket og da fant vi nesten ikke kajakkene, de lå godt under snøen. I løpet av natten hadde det kommet betydelige mengder med snø og det var også ganske ille å komme tilbake til p-plassen i Kjøpmanskjær for så å grave frem bilene.........

Stor røyk utvikling i retning Tønsberg, dette er 2015.

Samme brann, det er gamle Saba som brenner og her brant det godt.

Ble jo en mc i 2015 også, en Ducati.

Ducatien ble innkjøpt for at vi skulle øvelses kjøre med datter og det er jo en gylden anledning til litt moro. Dessverre så var kjørestilen ubrukelig for meg, 30 mil og jeg var knekt i kroppen. Morsom sykkel det kan ingen ta fra Ducati. En liten ting til, tørrclutch, det er det jævligste jeg har kjørt med. Høres ut som om man har småstein i en blender, hva som er godt med det skjønner jeg ikke......

Da var denne langt bedre, hentet i Ålesund og 65 mil i et strekk var ikke noe problem.

Denne Honda`n ble dessverre byttet inn i en seilbåt, ingen stor suksess men moro så lenge det varte. Note to self, never buy a sailboat again......
Enkel mat på kajakktur, kalkun ratatouille med søtpotet aioli




Vestre Bustein, en morsom helg med morsomme folk.


Når man har telt til teltet da er man på tur, ble et kajakk treff uten at jeg padlet.


Langt opp i Telemark et sted, her var det veldig flott.

Thomas bader og er blid som en sol.

Da har jeg delt noen minner med dere og jaggu så synes jeg det var fint også. Nå skal jeg koble til den eksterne hard disken og se på flere minner og kose meg utover dagen etter litt huslige sysler

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar