Totalt antall sidevisninger

lørdag 19. desember 2020

Litt vått om dagen.

 Det er jo som jeg sier og jeg har sagt det før og jeg kan si det igjen, det har jeg aldri sagt. Vel vel mye rot om ingenting i den setningen der, onsdag 16 desember når jeg syklet hjem så var det litt kule lys effekter ved eller like syd for Skjerve kiosken.

Tåke er kult.


Klokken er jo ca 16.00 men snart så blir dagene lysere igjen, selv om vi ikke umiddelbart legger merke til det så i midten av januar så blir det lysere. Det ser og merker vi og humøret stiger med lyset. Det er jo litt flott tross alt, i velomobilen så er det bestandig trivelig.

Klokka er trøtt i trynet eller ca 07.40 og jeg er på vei inn på jobben, 18.12.20

Fredag morgen og livet leker, snart er det "hælja" og Thomas, Nikolai og meg selv skal ha en kveld hos Nikolai med god mat og god drikke. vi skal også tilbringe litt tid i boblebadet sammen, ja ja 3 gubber i et boblebad, men jaggu meg så ble det nesten 3 timer og alle sammen så ut som en rosin når vi stod opp. En sterk kebab som ikke var veldig sterk gikk ned på høykant etterfulgt av en god del cider. Vi brukte også kvelden på å planlegge en motorsykkel tur til sommeren.
From all of me to all of you.

Straks er det litt juleferie og det ser jeg frem til, god (h)jul alle sammen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar