Totalt antall sidevisninger

torsdag 5. november 2020

Noen bilder fra de seneste dagene.

 I slutten av oktober og begynnelsen av november har vi hatt noen fine dager. Jeg trives som sedvanlig i velomobilen, men jeg blir lettere oppgitt over styre og stell. Bruk sykkel sier de, ikke bruk buss hvis du ikke må er et nytt mantra. Jeg tar svært sjelden buss, svært sjeldent. Det er noe inni meg som protesterer på å bruke nesten en femti lapp for å komme meg til byen og så det samme hjem igjen. Det jeg stusser litt på nå om dagen er når diverse entreprenører freser store hakk i veien på grunn av asfaltering, men det går dager og uker før det skjer noe...... Ja da punkterer man første gang man kjører over dette "hølet" Det er litt irriterende men det går fort over som regel.

Fint i Nordbyen, dette er 11 oktober og fra en liten 80 kilometers tur.


13 oktober og på vei til jobben i velomobilen (såklart).

Det er jo så behagelig, jeg bruker i snitt ca 30 minutter til jobb men jeg bruker ca 20 minutter i bilen. Da er valget ganske enkelt tenker jeg. Fremdeles så er det en del hodeløse bilister som stopper midt på fotgjenger feltet, det er vel ikke helt lov vil jeg tro. 
Tidlig morgen, dette er rett ved Stangeby krysset, bare jeg ser dette så koser jeg meg.



Lager litt mat innimellom, gratinerte blåskjell med chorizo, vårløk og urter.


Tåkete på vei hjemover, men jeg er både varm og tørr.


2 november var en våt dag men ikke for meg.

Dagen etter så det slik ut, livet er herlig dere.

Hver dag er et lite eventyr, selv om jeg bare sykler tur retur jobben, så blir det jo også noen fine turer i helgene. Eventyret ligger bare å venter på dere, kom dere ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar