Totalt antall sidevisninger

søndag 8. mars 2020

Lørdag 7 mars.

Lørdag 7 mars ble en god dag på mange måter men også en dag med litt tristhet i seg. Tristheten består i at svigermor er dårlig. Hvilket betyr et besøk litt senere på dagen når konemor kommer hjem.
Jeg planla og starte dagen tidlig men frokost og bikkjer krever jo sitt og så er det jo så deilig å sitte inne og sløve foran mac'n da. Har tenkt å ta den samme ruta som forrige gang nemlig Horten Kopstad osv osv. Bare det at denne gangen så syklet jeg mot Holmestrand før jeg kom helt frem til Kopstad.
Tar av på Helland veien mot Holmestrand og kommer deretter inn på RV 313 og den har en morsom nedoverbakke og jeg har planlagt å krysse gamle E-18 og sykle inn på Burmaveien som tar meg opp til Bruserød veien og derifra bort til Kopstad krysset igjen, der blir det såklart en kaffekopp.
Jeg har til og med laget en matpakke i dag. Den ble fortært i 30 kmt mens jeg samtidig spiste matpakka, velomobil er kjekke greier.
Fra Falkensten Montessori skole, kult bilde og jeg lurer på hva reven sier.
Dette er under E-18, er nå inne på Burmaveien.
Må jo bare si at på vei ned RV 313 så gikk det unna i over 82 kilometer i timen, så jeg stoppet ikke før jeg nesten var på toppen av neste bakketopp. Dette gikk unna og jeg fikk snudd inne på sykkelstien før det bar utfor igjen. Vel bakken under E-18 var rimelig bratt og for første gang gikk jeg ut og skjøv litt på velomobilen. Jeg hadde ikke trengt å gjøre det men jeg var skikkelig kald på bena så da gikk jeg litt.
Her er brua med E-18 i bakgrunnen, fint her og jeg skal tilbake en dag.
Turen gikk så sydover langs gamle E-18 og til Barkåker, der tok jeg av ved Felleskjøpet og syklet bort til Kjelle, så brygge langs og over Vestskogen for å sjekke et segment på Strava. Dette er såklart bare for å sjekke om jeg klarer å slå min egen rekord og jeg har jo KOM der så det er litt morsomt.
KOM er King of the mountain, jeg kom et sekund bak min egen rekord men det var også en bil som kjørte litt sakte der, fartsgrensa er jo 50 så jeg ser den......
Dagens lengde ble 79,6 kilometer og jeg er brukande fornøyd med egen innsats.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar