Totalt antall sidevisninger

torsdag 27. februar 2020

Jeg har oppdaget Strava.

Jeg har jo vært en ihuga Sportstracker bruker i ganske mange år. Har jo vært superfornøyd med Sportstracker men når en kollega anbefalte den av hele sitt hjerte så var det vanskelig å ikke velge Strava. Nå har jeg to bonus sønner også som bruker Strava og jeg må innrømme at jeg har vært inne på tanken om å bytte før. Men det skulle også være en Nikolai som fikk meg til å bytte. Nå skal det sies at han er en ihuga sti syklist som har en lett elektrifisert fulldempet sykkel. Klart da finner man tonen da og sammen så har vi bygget en sykkel benk på jobben selv om vi kaller den en motorsagbenk........
Så var det dette med Strava da, så uendelig mange fler muligheter og så jæskli morsomt med segmenter.
Klar for morratur, Sträva og jeg er klare for første morratur.
Det er klart når man sykler til jobb så blir det to trenings økter hver dag og det blir det kilometer av 1434,2 kilometer hittil på denne torsdagen når jeg skriver dette.

En liten video ligger her 

Skal lage et bedre feste så det ikke "skjelver" så mye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar