Totalt antall sidevisninger

onsdag 1. januar 2020

Siste turen i 2019.

Ja siste turen med velomobilen i 2019  er vel overstått og jaggu meg så ble jeg med på et nyttårs løp også, blir ikke siste gangen det. Tror det var 360 deltagere klokken 12.00 på selveste nyttårs aften.
Som sedvanlig så syklet jeg opp til messa, da blir det en grei oppvarming før løpet starter.
Ble 12,1 kilometer før løpingen starter.
Kun få minutter til starten på 10 kilometer.
Nr 131 er i siget, Thomas dro til med 10 kilometer, sprekingen.
Sliten.no gratulerer med vel gjennomført.
Jeg løp en hyggelig 5 kilometer og er fornøyd med egen innsats. Vi som løper for Kristina (Tønsberg kommunes egen løpegruppe) stilte med kun 2 deltager, tsk tsk hvor var dere andre?
Ser jo såklart ikke rekti ut men sånn er det nå en gang.
Ja ja, blir vel noen flere løp i løpet av 2020.
Nyttårs aften ble feiret i Andebu og det var en flott solnedgang i kveld.
Godt nyttår til dere alle.
Nå skal jeg straks ut på den første sykkelturen i 2020 og jeg gleder meg.
Totalt så syklet jeg 6616,6 kilometer i 2019, hvor langt syklet du?

2 kommentarer:

  1. Hei RulleRolf,

    Jeg hadde en nedtur i 2019 angænde sykling, p.g.a. hjerteflimmer som blir opdaget i januar. Så ble det en del mindre kilometer en vannlig i år.
    Jeg syklet 889 km med racersykkel i 2019, og 7132 km med Quattrovelo, så totalt ble det 8021 km. Årene før var det vannligvis i overkant av 14000 km.........
    Men jeg ble frisk meldt av legen i juli, så kan det bli litt mer i 2020 kanskje?

    Hilsen, Adri.

    SvarSlett
    Svar
    1. Stå på Adri.
      Jeg skal prøve å komme over 10000 kilometer i år

      Slett