Totalt antall sidevisninger

mandag 16. desember 2019

Titan`s tour

Merkelig overskrift kanskje, men fortvil ikke det kommer en forklaring om litt.
Geir og jeg vi dro vår vei, veien gikk fra Fjærholmen til Lindholmen og været var godt, været var veldig godt. Vi har jo planlagt denne turen for flere timer siden. Uansett så var planen om å reise fra badestranden på Fjærholmen klokken 10.00 på søndag morgen og for en gangs skyld så var jeg tidlig ute. Det var ikke Geir..... 09.59 kom han og det er jo innafor for å si det sånn.
Geir har med seg utrolig mye rart i kajakken.
Jeg hadde kun med slepelinen mer om det litt senere også (kanskje) Begge hadde med litt ved og noe å ete på og litt drikke såklart. Geir hadde sjokolade og jeg hadde med to klementiner.
Øst for Bjerkøy og nå har vi det fint, sjekk været da dere.
Vi padler og prater og nå er vi plutselig brødre av titan, når man er brødre av titan da har man virkelig noe å prate om. Praten og padlingen gikk løst og vi var innom mange emner og når man har det så bra da går både en og flere kilometer unna. Plutselig så var Lindholmen i sikte og mang en god historie fra den øya ble luftet.

Geir ved ankomst Lindholmen, livet er herlig dere.

Bålet varmet føttene godt og det er så deilig å bare sitte og glane utover. Foto Geir Grifftun.

Pølser i lompe med ketchup og så julekake (hjemmebakt) med brunost, var snadder det.
Det som var litt magisk i dag var hvor utrolig fort timene gikk når vi satt her på Lindholmen. Titan`s brother tour gjør noe med skallen det er helt sikkert. Vi diskuterte kajakker, utstyr, biler og lego men ikke damer. Ja ja det med lego var bare tull.
Gopro take a photo, hørte jeg stadig vekk og Gopro 7 er sikkert et ok kamera.
Sjekk treet i bakgrunnen, et tre en hengekøye, her har jeg hengi for å si det sånn, dette er Steinkloss. Foto Geir Grifftun.
Gopro take a photo. Titan`s brothers. Foto Geir Grifftun
Titans Brother`s ja dere har sikkert skjønt det, noen har blitt stentet og sist ute var Geir. Både Geir og jeg er utrolig takknemlig for Norsk helsevesen. Det er jo noe galgen humor aktig når vi diskuterer størrelsen på ...... dosetten. Geir har nok vært litt mer heldig enn meg og har ikke fått skadet hjertet i motsetning til meg.... Jeg klager ikke for jeg føler meg friskere i dag enn det jeg gjorde før.
Nå gleder vi oss til neste tur allerede.
Takk for en super flott dag Geir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar