Totalt antall sidevisninger

mandag 2. september 2019

Camp RulleRolf er gjennomført.

Kanskje den koseligste campen ever?
Ja ja jeg synes alle har vært bra men denne ble det litt svung over synes jeg. Kanskje jeg skal ha maks deltager antall heretter?
Planen var egentlig å reise ut på fredagen, men mye vind avgjorde den saken, Kari og gubben tilbød seg å kjøre ut ved og grillkull og det satte jeg pris på. Tusen takk.
Lørdagen kom og noen av oss padlet ut fra Svelvik stranden i litt vindvær men langt bedre enn fredagens vær. Når vi ankom Lindholmen så var allerede Reidar på plass, det er bra. Noe senere kom Geir, Tor og Frøydis, Finn Tore, Jan Olaf med flere og for å ikke glemme Wenche og Vigdis. Anita og Berit og meg selv var jo på plass.
Berit og Anita diskuterer lengden på årets juletre......
Reidar er det Norske svaret på den lille havfrue.
Fra venstre Ferdinand, Romeo, El Taco og Balder, de var nydelige.
En telt leir og hengekøye camp ble raskt rigget og folk dro frem den ene øllen etter den andre og jeg fyra opp grillen. Bestandig ålreit å begynne med mat og se på forventningene. Det gikk med litt cider og juleøl på kokken og det er jeg fornøyd med. Saltkokte poteter, tomat og feta ost, samt portvin sås med sopp var deler av menyen i år. Tror de fleste var fornøyd med dette, tok i grunnen Frøydis på fersken med å drikke sausen, da er jeg fornøyd ;ø) Desserten er en gammel klassiker som aldri vil dø vil jeg tro, Irish med ekte fløtelokk. Før vi kom så langt så serverte Anita hjemmelaget eplekake med krem, det er heller aldri feil.
Ikke så gæli dette her på en kajakk camp. Foto Wenche Huseby

Her er vi i gang med litt eting. Foto Wenche Huseby
Høyt henger dem og søte er de. Foto Anita Skåre
Kos rundt bålet.
Skal samle noen flere bilder og lage en del to snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar