Totalt antall sidevisninger

tirsdag 16. juli 2019

Solsiden

En liten tur med båt hører sommeren til og hva er vel bedre enn å bli innvotert på tur av en kollega som har lurt en tidligere kollega til å kjøpe seg båt. En Mariah på 26 fot (tror jeg det var) Amerikansk og med en svær V8 i hekken. Det er godt og varmt i sola i dag og en øl på vei utover smaker jo greit.
Her er vi da ved Solsiden på Hvasser.
Jeg utpeker herved pizzaen på Solsiden til Vestfolds beste pizza, den var rett og slett nydelig. Hyggelig betjening, en god kollega og en god eks kollega pluss det faktum at solen skinner gjør noe med denne dagen. Praten går lett og ledig om gamle dager og noe om felles kollegaer...... Pizzaen smaker som sagt helt himmelsk og flere cider glir ned i følge med denne pizzaen.
Snålaste fiskebåten.
Alle ting har en ende så også denne pizzaen, men jeg skal tilbake og prøve mer pizza, ingen tvil om det. Båt turen hjemover gikk på østsiden av Ildverket og på vestsiden av Mostein.
Tenk denne i litt grov sjø, den ser jo ikke stabil ut (synes jeg)
Veien innover mot Kjøpmanskjær gikk i et rolig tempo og plutselig så var jeg satt på land ved Roper`n.
Her sitter jeg da med en god og mett følelse og flere minner rikere. Foto Enten Kjetil eller Pittel.
Gutta reiser videre inn i solnedgangen.
Takk for en veldig hyggelig ettermiddag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar