Totalt antall sidevisninger

søndag 16. juni 2019

Damene og Lars....

Alltid gøy med kurs og intet unntak denne gang heller. Ble jo forespurt en gang tidlig i våres om jeg kunne holde et kurs for noen damer og da er jo jeg ikke vond å be. Ble avtalt på mandag og tirsdag i Pinse helgen og det er jo god knall.
Fra Ringshaug stranden her ute er det flott, var litt bølger men det fikset de fleste.
I le av moloen, vi fikk litt ruskete forhold men det er jo bare bra.
Kamerat redning i bølger er bra og dere klarte det meget bra.

Det er egentlig veldig bra at det var litt ruskete vær, vannet ligger jo ikke bestandig flatt og da får vi realistiske forhold og det skal dere ta med dere videre. Flinke var dere bare så det er sagt.
Tone er bare godheten selv.
Så bred er kajakken min, det føles iallefall sånn...... ;ø)
Ferdig med dag 1 og dagen i morgen gleder vi oss til.

Hør på RulleRolf nå, tuppekos er tingen.

Så blide og søte da gitt.

Uff jeg er sliten jeg.....


Hele gjengen er samlet (og godt er det)


Tobias selfie, dag to er over og nå er vi klare for litt vin og en god sofa.
Takk for et hyggelig møte og jeg håper kanskje jeg ser noen av dere på Camp RulleRolf, følg med på Facebook.

1 kommentar:

  1. Ja, de pleier å sette pris på å få teste litt bølger og vind, selv om man "etter boka" ikke skal ha så mye av det på grunnkurs. Man må jo alltid ha noen m/s økning i vind i beregninga uansett, ellers vil det ffort bli ubehagelig. MEN jeg synes ikke man trenger det på HELE kurset hver forbaskede gang, ha ha ha! Nei jeg er glad vi også fikk litt vær på kursene våre i år, da blir vær og forhold naturlig tema og det er viktig. Flott blogg fra kurset ditt. (y)

    SvarSlett