Totalt antall sidevisninger

søndag 2. juli 2017

Trappene i Vikersund...

Tripp trapp tralala, lørdag 1 juli var en varm dag men den ble ennå varmere i trappa på vei opp til Vingen. Vingen er en kul kafe på toppen av ovarennet på denne lille skiflygningsbakken i Vikersund.
Da jeg som kjent har meldt meg på Tripp trapp triathlon så tenkte jeg det var greit å sjekke åssen det er å gå i 1078 trappetrinn. Det er under en fjerdedel av trappetrinnene i TTT, der er det kun 4444 trinn til toppen. Tilbake til denne trappen så er det utrolig varmt i dag og skal det vise seg utrolig varmt når jeg kommer til ovarennet. Det er som å gå i en stekeovn.

Høyt opp og veldig varmt, jeg tok ingen bilder på turen da jeg ville gå på...... Tungt ja.

Pent her oppe, ingen tvil om det, dette er fra Vingen, den lille kafe`n på toppen.

Glad når jeg så dette.
Som skrevet så var dette 1078 trinn, da er det bare 3322 trinn igjen når jeg kommer til trappene på Flørli. De gærne har det godt ikke sant. Jeg brukte ca 14 minutter opp, men rekorden er 4 minutter og 48 sekunder om jeg ikke husker helt feil. Må si at nå begynner jeg å grueglede meg til TTT.


Hvis det er 38 grader på Vikersund så er det noe mer og flere trinn her på Flørli.
Det er ganske imponerende spør dere meg.
En helt ålreit egentest er over og bortsett fra varmen så synes jeg dette gikk forsåvidt greit. Så blir man jo også litt tullete i hodet når man får på seg et startnummer osv osv. Det er jo enda noen dager til det drar seg til da. August måned blir en slitsom måned tror jeg, 12 august så er det DKM 
55 kilometer med ren padling og noe bæring. 26 august så er det TTT og 2 september så er det Klaraelven challenge det er 84 kilometer med padling kun avbrutt av litt gåing opp til noen checkpoints underveis, 3 stykker. Fjorten dager etter dette igjen så er det Telemarkspadleren  der er jeg påmeldt 46 kilometer ;ø) Gleder meg til det også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar