Totalt antall sidevisninger

lørdag 18. mars 2017

En Irsk ulvehund.

Hei jeg heter Rupert og er en Irsk ulvehund som kom til verden 7 august det gode år 2016. Som dere skjønner er jeg ikke særlig gammel, født i Troms men flyttet til Sør Norge 8 oktober.
Rupert i farta.

Han ser sånn passe halv vill ut men jeg digger det.

En gang i uka er han på en hundeluftings park i Stokke, der koser han seg mye.

Jeg synes matmor og matfar er ganske rare, ttror kanskje de synes jeg tisser mye inne, men jeg er jo bare valpen ennå da. Nå har jeg gjennomført et valpekurs i regi av Tønsberg hundelufting men sluttet ikke å tisse inne av den grunn, men det lærte jeg egentlig ingen ting om. Jeg kan sitte og ligge på dekk på kommando om ikke annet og jeg gleder meg til å lære mer. Det er jo deilig å tisse inne da, så har jeg to søstre, jeg må jo kalle dem søstre, Belle og Nala er av typen Shih Tzu, de rekker meg knapt opp til anklene mine men morsomme er de. Så bor jeg også sammen med to kjekke katter, Ferdinand er nok ikke like glad i meg slik som Kurt er, Kurt kan virkelig kose med meg han og så er det så rart å høre når han maler. Kurt liker jo alle sammen veldig godt. Det er en ting dere ikke må fortelle videre og det er at jeg spiser gjerne kattematen hvis den ikke er fjernet, da passer jeg på og det smaker litt rart men er samtidig godt om dere skjønner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar