Totalt antall sidevisninger

søndag 8. januar 2017

Tur to i 2017

Ble bare en kort liten tur i dag. Krutte god for det, det må sies. Dro ut fra Grimestad stranden og der møtte jeg jaggu meg Ivar og Harriet i hver sin Whisky fra Point65, krutte gode båter. Selv padler jeg min Freya fra samme firma, altså Point65. Kanskje min beste båt ever.
Været i dag er jo helt upåklagelig, solen skinner og det blåser bare minimalt, eneste jeg har å klage på er at solen er irriterende lav.
Så fint er det i dag.

Ivar i fint driv.

Harriet også hun i fint driv.
Det er synd å si det men lav sol er irriterende, ikke sant.

Deilig å padle bak noen holmer om ikke annet.

Knut i telefonen, meg med marsipanpølse og kaffe, eneste pølsa jeg kan spise i januar.....
Så ut som om gjengen hadde hatt en fin natt.
Skal snart ha meg en overnattingstur jeg også, men først må januar gå over til februar..... Hvorfor det da? Januar er en hvit måned for meg og det betyr null vin eller øl om du vil, i tillegg så er jeg vegetar i januar, bare en test for å si det sånn. Snart skal jeg ut å padle igjen.

2 kommentarer:

  1. Irriterende med lav sol, men det er i allefall sol! :-)

    SvarSlett
  2. Snart står sola høyere, og du kan grille pølse på bålet igjen 😆 Misunnelig på ny-båten 😉

    SvarSlett