Totalt antall sidevisninger

søndag 13. september 2015

Årets nest siste kurs.

Det er kanskje ikke helt sant men sånn ser iallefall planen ut foreløpig. Telemarkspadleren neste helg og så nytt kurs den 26 og 27 september. Meld dere på via ksf.as Helgens kurs var i allefall av det gode slaget som vanlig om jeg kan si.
Det er et helt greit vær i dag og bedre skal det bli.

Dette er Christel og vi er ved Hui.

Olympus TG3 uten effekt innstilling.
Rundt og rundt og en årelengdes avstand til fjellet... Ja særlig....

Du vet du padler sakte når du får en snegle på spruttrekket.

Før vi badet så spanderte Hilde hjemmelaget brownies og litt annet
Kameratredning eller var det kjæresteredning ;ø)

Dette blir bra, Christel og Harald.

Ser bra ut dette Harald ;ø)
Det er deilig å se 4 stykker i vannet mens jeg sitter tørt i kajakken.

Ikke helt etter boka men du verden for en balanse.
Dag en gikk over i hutring og det var deilig å komme seg opp av vannet og få på seg noe tørt tøy. I morgen så var det meldt store mengder nedbør men yr.no ombestemte seg heldigvis. Tok en litt senere start og været var da alldeles nydelig på morran.
Like nydelige var disse to, Hilde og Ånund.

Harald i godt driv, nå med glidlåsen lukket.......
Hilde og en alke 
 Alke er en pelagisk dykkende sjøfugl i gruppen alker, en monofyletisk gruppe innen familien alkefugler. Arten hekker i tempererte, boreale og lavarktiske kystområder i det nordlige Atlanterhavet så vet dere det.
Han her derimot er en alkis, makan til idiot lobotomert drittsekk skal man lete lenge etter.

Dere skjønner hva jeg mener, han kjørte mellom gruppa og satt ikke ned farten.
Denne idioten skulle fått en wingåre rett i trynet hadde han bare vært i min svingradius, av åra altså. Svingradiusen til åra for de som har litt vondt for det, de hadde uansett ikke hatt så vondt som han her vill fått.
4 deltagere på kurs og Erling da som har sniki seg med på en søndagstur.

Bildet juger litt, dette er blåmerker fra lørdagens herjinger.

Jeg har truse på meg altså ;ø)
Da kan jeg bare si takk for en herlig stund med dere alle sammen, jeg koser meg like mye hver gang.
Søndagens rute, godt planlagt med motvind i starten og herlig medvind etter lunsjen, kan man bedre ha det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar