Totalt antall sidevisninger

torsdag 19. mars 2015

Camp RR del 2

Vi fortsetter der vi slapp.......
Det var kanskje litt vel slapt John Olav Foto Vigdis Askjem.
Vi koser oss i kvelds solen og de fleste har noe godt i glasset eller boksen (ølboksen for de som ikke skjønte det) Noen smådrammer går litt rundt, takk til de som skjenket meg. Jeg har det helt topp og sitter vel egentlig bare å nyter samværet med dere alle.
Flott i solen. Foto Wenche Huseby.
Jeg tenker litt på maten og begynner å tusle opp til gamma for å legge til rette og finne frem det jeg trenger. Dette synes jeg er koselig og det gir meg stor ro og holde på med.
Koselig her. Foto Per Christian Dahl


Tomat salat og nydelig biff. Foto Per Christian Dahl


Snadder, også i bakgrunnen. Foto Per Christian Dahl

RulleRolf`s rulleakevitt dette er reine skjære linje akevitten da den har blitt fraktet fra Tønsberg til Fosen og tilbake. Foto Wenche Huseby  

Indrefilet underveis. Foto Audun Wigen.
 Vi må heller ikke glemme Oluf sin tolkning av o helga natt, en klassiker for oss på campe`n.                  Video Wenche Huseby.

Og med dette bildet sier vi natta i gamma.


Dag går over i kveld som går over i natt. Bålets gleder gjør nok noe med folk og vi blir sittende og prate ut i de små timer, vel ikke alle sammen men ganske mange. Jeg takker for selskapet og snubler meg ned til hengekøya ca 02.00 lykkelig full.
Noen har telt og noen har hengekøye, Ellen har Biltema presenning. Foto Vigdis Askjem
 Kommer et innlegg til før jeg gir meg.

1 kommentar:

  1. Hurra, endelig kom del 2! (Da får vel jeg komme med del 1 av treffet her nord.) Det der så jo aldeles trivelig ut.

    SvarSlett