Totalt antall sidevisninger

søndag 9. november 2014

Farsdag, padledag, vedpadling.

Kall dagen hva dere vil, men søndag 9 november ble en god dag. Fikk deilige presanger av de to små som fremdeles bor hjemme. Så dro jeg en tur til Fjærholmen for en liten padletur og jeg hadde med 4 bæreposer med ved, ved til neste helg. Det blåser greit i dag og bølgene er store mellom Skjellerø og Ramsholmen, det er da livet leker tenker jeg og padler ivei. Kommer greit over til Ramsholmen og gakker i land med fire poser ved og en deilig matpakke. Rusler en liten tur og finner ut hvor Mads Olav har lagt veden sin, 2 store søppelsekker, det er ikke dårlig. Jeg fant også en flott tørr furu så sagen skal medbringes til helgen.
Bildet yter ikke bølgene rettferdighet, men dere som padler skjønner hva jeg mener.

Faktisk ganske ålreit kaffe.

En del ved er på plass til neste helg.
En uheldig skarv, men den som har forsynt seg har kun tatt/spist bryst filetene.

Fyret på Hvalø i et kult lys, nei jeg driver ikke med "Photoshopping"

Det var en flott dag med ca 4/8 dels skydekke.
Det blir vel en tur eller to til i løpet av uka og så er det Havpadlerne Tønsberg sin årlige tur til Ramsholmen som står på programmet, kjenner jeg gleder meg litt. Tar med Amok sin hengekøye og en tarp. Så blir det blåskjellsuppe til kvelds og noen ventepølser med en god salsa og en god flaske hvitvin eller to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar