Totalt antall sidevisninger

mandag 3. juni 2013

Pronova BioPharma på tur.

Runar på Pronova er en gammel konkurranse padler og leder for Pronova her i Norge. Han ville ha med kollegaer på en padletur, nærmest som et event før litt god mat og god drikke på land. Han kontakter så meg og spør om muligheten for en tur, jeg er sjelden treg å be ( iallefall når det gjelder padling) 10 personer som skal få oppleve gleden ved padling, kan man egentlig bedre ha det. Jeg tenker da på å dele min glede til andre. Nok om det vi møttes på kajakk klubben en deilig tirsdag i slutten av mai. Været var jo heller grått på morran men ble altså sol og deilig tidlig på eftermiddagen.
Det er litt imponerende, det er mange som aldri har sittet i en kajakk før.
 Jeg gjentar bildeteksten, det er imponerende, det er mange som aldri har sittet i en kajakk før og de tar en bryggestart som om de aldri har gjort annet. At ingen tippet er også imponerende ;ø)
Hm jeg tror dette er foran......
Ja ja du skal ha bena under dekk, takk ;ø)

Her er vi straks ved jernbanebrua igjen, solen skinner og folk smiler (litt usikker her kanskje;ø)
Det er ikke en kajakk til høyre i bildet.

TKK sin treningsracer toer, spenstig for hun bak, Runar har kontroll.

Hele gjengen.

Ikke glem meg har i bakgrunnen da  ;ø)
Etter en liten historie om Eidsfoss banen så bar det nedover igjen om i et mulig ennå bedre vær, vinden hadde stilnet helt av og det er en glede å padle med så flott folk og ingen badet.... Det skulle det forandres på, Runar hadde en utfordring. En flaske vin til den som klarte å sitte i en racer kajakk i mer enn 7 sekunder, ville noen ta utfordringen tro? Så klart er det kvinnene som stillte opp.
Tipper til venstre, vi snakker her ca 2 sekunder, ingen vin der altså.

Forsøk to, tipper til høyre, ca 1 sekund, ble ikke vin her heller.....
Dame to, ser lovende ut.....

7 sekunder og en flaske vin er vunnet.

8 sekunder og en dusj er påkrevet.
Dame 3, må innrømme at dette så veldig ustødig ut.....

Det varte vel ca 3 sekunder, ingen vin der altså.....

Takk til dere sporty mennesker, dere gjorde min dag veldig innholdsrik og jeg håper og tror noen av dere vil gå til innkjøp av en kajakk.

3 kommentarer:

  1. Moro, må prøvesitte en slik kajakk en dag :)

    SvarSlett
  2. Bare å komme til Tønsberg det ;ø)

    SvarSlett
  3. Hei Rolf
    Takk for en bra opplevelse for meg og flokken. Det var en kjempefin tur og akkurat passe for gruppen.
    Vinneren fikk en Chablis...

    Hilsen Runar

    SvarSlett