Totalt antall sidevisninger

torsdag 29. desember 2011

29 desember

I dag av alle dager så har jeg forsovet meg noe skikkelig grundig, bråvåkner kvart på 10. Datter skal på turn trening og jeg skal eller skulle vært på vei til Drøbak og romjuls padling der. Det er nå jeg ikke husker hvor mye vin det ble i går kveld........ Tydligvis litt for mye. Konemor er på jobb, hun begynte 07.30 og jeg hadde bare sendt datter med buss til trening, som en vanlig dag. Nå sitter jeg her etter å ha kjørt datter og lurer på hva jeg skal gjøre, det kommer noen solide vindkast og lysten på padling er ikke særlig stor akkurat nå. Jeg møkker litt hos hestene og rydder litt i hagen (igjen) Ved 12 tiden så løyer det og jeg vurderer å padle men formen er ikke helt der ennå. Møkker litt mer og henter noen egg, har tre høner som flyr rundt bena på meg når jeg møkker. Det blir padling ca 14,30 er jeg på vannet og jeg padler en tur rundt Veierland.
Denne brygga kan vi vanligvis lett padle under..... Høyt vann i kveld

Mot Sandefjord.

Her prøver jeg å ta bildet bakover, det er ikke helt lett.

Veierland inn til høyre.

Samme som over men med blitz og en lavere vinkel.

Også et bakoverbilde, dette er en kanal øst på Veierland.
Hva skal man si om dagen i dag, jeg banker mitt eget hode i veggen fordi jeg klarer å forsove meg fra romjulspadlingen i Drøbak som jeg virkelig hadde gledet meg til. Skitt au det er bare et år til neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar