Totalt antall sidevisninger

søndag 17. juli 2011

Hva kan man gjøre en regnværsdag?

Valget er enkelt, det blir å padle seg til en god apetitt. Det regner, det blåser og det er en liten fordel nå i juli måned for da er det ikke så mange båter utpå. Når det gjelder apetitten så kommer mer om den om litt. Startet som vanlig fra kjøpmanskjær og hadde en plan om å padle Tjøme rundt men en alt for sen start gjorde at det ikke skulle la seg gjøre i dag, det ble nok litt mye vin i går....... Jeg samler ilandstigninnger i Tjøme/Nøtterøy skjærgården og ved Grimestadkilen er det mange holmer og småøyer jeg ikke har gått i land på.
Her ved Burø på Tjøme.
Fremdeles Burø.





Gutta venter på lavere vann.

Her nærmer jeg meg enden helt syd i Grimestadkilen.

Kom ikke lenger inn.          



Her freses, chilli, løk, purre og vårløk og litt hvitløk.


Blåskjellene er kokt med div grønnsaker.



Dette ble en utrolig god fiskesuppe, mmmm deilig etter en våt padleøkt.

En våt men deilig dag er nesten over og nå når jeg blogger litt om dette så vil jeg ut og padle igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar