Totalt antall sidevisninger

søndag 31. juli 2011

1000 km merket er nådd

I dag padlet Martin og jeg fra Kjøpmanskjær via "kanalen" og ut til Stauper. Starten gikk klokken 08.30 og været var superbra i dag. Stille og fint i dobbel forstand da ingen båter er ute så tidlig. Når vi nærmet oss kanalen så sier jeg tl martin at jeg tror vi skal padle utenom men det ville ikke Martin høre på så da ble det gytje bad i dag. Nå er bena så glatte å ta på ;ø)
Her inne er det stille og fint.
Som sagt stille og fint og snart skal vi i land......
Legg merke til at jeg har spor på begge sider av kajakken, smart.
Vi måtte stake oss frem i dag.
Kajakken fikk gytjebad også.
Fra Stauper, her var det folksomt i dag.
Som sagt folksomt og veldig mange idioter her, båtfolk er ikke hva det en gang var!

Panorama fra Stauper.
Som overskriften sier noe om så passerte jeg 1000 km med denne turen i dag og har nå padlet 1024,6 km hittil i år og nå begynner min 14 dagers ferie så det blir vel litt til før august er over. Nevner Camp RulleRolf og så skal jeg også delta på Dalsland om 14 dager. Jeg gleder meg til Camp RR om litt under en uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar