Totalt antall sidevisninger

tirsdag 1. februar 2011

Hard disken krasja,,,,,,,,,

Hvem har vel ikke opplevd dette? Man sitter og jobber og så hører man det knaser i hard disken......... Dette skjedde meg forleden dag og da ble jeg så forbannet at jeg gikk ut og lagde meg et årestativ av en Werner åre!  Er du forvirret nå? Se bilder litt lengere ned på siden, åpner med et kosebilde for å dempe den værste smerten bare. Ps det er ikke så gæli som det ser ut, bare nesten.


Morgen stemming ved Bolærne.

Sånn ser en krasja hard disk ut.

Det var en gang en Werner åre.
En Werner åre ender sitt liv som holder for en Orca åre, livet er urettferdig dere.
Så holder jeg på med et annet prosjekt og det er kanskje litt spennende. Jeg er den lykkelige eier av en Nelo Navigator, den har en liten feil og det er at fremre pakkluke stikker ca 2 cm opp på et ellers rent dekk. Det betyr at når sjøen flyr over dekket og treffer lukekanten så spruter det høyt til værs og jeg får spruten i trynet, det er ikke så festlig (kan dere tro...)
Derfor har jeg kledd inn fronten med aluminiums folie og sprøytet med byggeskum for å lage en plugg. Når dette skummet har tørket så har den en perfekt kopi av skroget på undersiden av denne pluggen, så skal jeg skjære og pusse til denne skumpluggen. Kle denne også med aluminiums folie og støpe noen lag med glassfiber duk så det blir en kraftig "bølgeskjærer". Det som er litt morsomt er at denne vil samtidig virke som en bølgebryter for en Werner åre som ligger på fordekket, begge åreskaftene vil jo da ligge inni denne "luka" smart ikke sant?
Denne klossen skal da pusses ned i forkant.
Dere skjønner tegninga nå?
Jeg skal selvfølgelig følge opp alt jeg gjør med dette prosjektet på denne bloggen her og dele med dere.
Ta gjerne og kommenter her og kom med noen innspill også

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar